اس ام اس عاشقانه سری 3

 

فصل باران است بارانی شویم

از درون جوشیم و طوفانی شویم

بوی خاک و بوی نمناک چمن

کیف دارد زیر باران تر شدن

در تمام قطره ها تکثیر شو

زیر باران خدا تطهیر شو

دمش گرم ، باران را می گویم ، به شانه ام زد و گفت :

خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم

تنها ادامه می دهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار

باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود

حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

دیشب که باران آمد

می خواستم سراغت را بگیرم

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم

باز زیر چتر دیگرانی …

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

درهوایم پراکنده ای

و من بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

آهای تو

توی این روزهای بارونی

فکری به حال جای خالیت کردی

پارسال با او در زیر باران راه می رفتم

امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم

شاید باران پارسال اشک های فرد دیگری بود

مثل باران چشم هایت دیدنی

شهر خاموش نگاهت دیدنی

زندگانی معنی لبخند توست

خنده هایت بی نهایت دیدنی

در حسرت موجم ، باران پر غم نیست

درمان درد من ، باران ِ نم نم نیست


باران که ببارد


چتر هم که باشد

اگر قرار به خیس شدن باشد

خیالت خیس می شود

بهمین سادگی …

باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند ؟

وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ کدام ، آواز نخواند

باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر!

چه تفاوت دارد …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: